Program lojalnościowy

 

Szanowni Państwo,
w dniu 20.02.2021 postanowiliśmy wyłączyć przyznawanie punktów w programie lojalnościowym. Nasz decyzja podyktowana jest wynikiem przeprowadzonych z naszymi klientami konsultacjami społecznymi, które pokazały, że atrakcyjniejsze dla Państwa są inne formy rabatów czy promocji.
Zgodnie z regulaminem każdy klient z zarejestrowanym kontem będzie mógł wykorzystać punkty przez okres 365 dni od daty ich otrzymania.
W dniu 20.02.2022 roku wszystkie niewykorzystane punkty zostaną usunięte z Państwa kont.


 

Regulamin Programu Lojalnościowego bluzywewzorki.pl

1. Zarejestruj konto w sklepie internetowym bluzywewzorki.pl - możesz to zrobić podczas składania zamówienia lub w innym dowolnym momencie.
2. Zaloguj się na swoje konto i złóż zamówienie.
3. Za każdy zakupiony produkt nie objęty promocją otrzymasz na konto programu punkty, które później możesz wymienić na dowolne produkty dostępne w programie.
4. Punkty naliczane są wedle zasady 1pkt za każdą wydaną złotówkę, czyli kupując coś za 100zł otrzymujesz na swoje konto 100pkt. Liczba punktów, którą otrzymujesz za każdy zakupiony produkt widoczna jest na karcie produktu pod przyciskiem "do koszyka"
5. Punkty pojawią się na Twoim koncie po zmianie statusu zamówienia na wysłane. W przypadku regulaminowego zwrotu produktów punkty zostaną odjęte z Twojego konta.
6. Aby wymienić punkty na produkty lub nagrody należy zalogować się do swojego konta i w Panelu Klienta odnaleźć sekcję Pogram Lojalnościowy. Przelicznik wymiany punktów to 100pkt za 7zł.
7. Znajdź w sekcji Programu Lojalnościowego link Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty, kliknij w niego i wybierz produkt lub nagrodę na którą chcesz wymienić punkty. Następnie kliknij przycisk "Wymień". Aby wymienić punkty na więcej produktów należy tą czynność powtórzyć.
8. Jeśli produkty pochodzące z programu lojalnościowego nie będą dołączone do aktualnego zamówienia to koszt ich wysyłki bez względu na wartość wynosi 10zł płatne u kuriera. W celu połączenia wysyłek produktów gratisowych i aktualnego zamówienia prosimy o taką informację w wiadomości do zamówienia.
9. Produkty pochodzące z programu lojalnościowego nie podlegają zwrotom i wymianom.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl